dinsdag 21 april 2009

Echt beginnen

Ja hoor, het eerste paar stoere jongens slofjes (in camouflage) is helemaal klaar. Ik heb nog niet helemaal het patroon, maar ik maak zeker nog meer van die stoere camo-sloffen. Ik zal binnenkort een leuke foto hier planten. (gelijk fotografie goed oefenen)

Wij hebben gekozen om een stoere jongens lijn te maken. Ik merk in steeds meer winkels dat het gewoon lastig is om voor jongens iets echt bijzonders te vinden. Het is al meisjes wat de klok slaat.
Niet dat ik daar niet bij sta te 'aaah' en 'ooooh', maar ik heb zelf nou eenmaal een stoere vent.
En omdat we hier bij Het Paarse Schaap vooral baby en peuter kleding aan het maken zijn, word het ook een kledinglijn voor die doelgroep.
Natuurlijk is camouflage is best voor de hand liggende keuze. Maar er komen ook allerlei stoere denimspullen en dingen met felle kleuren. Eigenlijk hebben we hier gewoon veel te veel ideeën.

En om de meiden niet achter te laten met helemaal niks, komt er natuurlijk ook een stoere meiden lijn. Het is daar begonnen met een lieve prinsessenjurk, maar dan in camouflagestof oen een paar ballerina's in stoer denim.

Helaas zitten veel ideeën nog gewoon in de pijpleiding (die in mijn hoofd) en moeten allemaal nog uitgevoerd worden. Helaas ben ik zelf dus nog niet zo erg vaardig met een naaimachine en met slofjes kan dat nog wel op de hand, maar als het allemaal gemaakt moet worden met de hand, ben ik nog wel 3 jaar bezig.


Buitenom alle ideeën voor Het Paarse Schaap, moet ik ook nog een aantal kledingstukken maken voor m'n dansgroep, ben ik bezig met het vinden van werk waar ik meer uren kan maken. Ik ben nog wel even zoet met alles.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen