donderdag 23 april 2009

Opletten is een kunst.

Ja hoor, heb ik weer. Ik let gewoon niet goed genoeg op de laatste tijd.
De foto hieronder is natuurlijk veels te groot (nadenken!) maar ik ga er binnenkort even voor zitten en dan maak ik alle foto's even op internetformaat en dan blog ik ze er helemaal bij.


Weet je wat een nadeel is van veel willen doen? En dan vooral veel verschillende dingen. Je gaat alles door elkaar doen.
Ik ben nu bezig met een paar slofjes, net begonnen aan een gebreide dinosaurus en bezig met vooral heel veel foto's maken voor mijn OYPO account. Hier moeten nog een heleboel foto's bijkomen. En het is natuurlijk nu het seizoen voor de mooie bol bloemen. Weet wel dat moeders hier blij van word. Er staan nu door het hele huis bloemen en dat zal de komende paar weken ook nog wel zo blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen