dinsdag 26 mei 2009

Marktonderzoek

Ik heb besloten dat ik eens een beetje marktonderzoek moet doen naar wat mensen voor mij spullen zouden WILLEN betalen. Zelf heb ik wel ongeveer een prijs in m'n hoofd, maar ik wil eigelijk even testen of mijn gedachten zouden kloppen.

Via marktplaats een kleine advertentie gezet met het verzoek een mail met de eventuele prijs te sturen.
Ik heb allerlei reacties gehad, maar ik heb 2 dingen opgemerkt.
Ten eerste was de prijs die ik in m'n hoofd had vrij realistisch en ook dat wanneer mensen zeggen dat het stom is of lelijk, dat ik het me wel aantrek.

Het klinkt raar, maar ik vind het een goed teken voor mezelf. Ik sta dus achter wat ik maak. Ik ben nog steeds niet 100% tevreden, maar ik weet dat dat wel goedkomt met wat meer ervaring. Maar het betekend wel dat ik dus voor mezelf wel goed bezig ben!


Nu nog maar proberen de hele zomer te overleven met de combinatie werk/webwinkel en dan zie ik dan wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen