maandag 1 juni 2009

Eindelijk een echte start!

Vandaag heb ik het eerste paar slofjes op de bus gedaan.
Speciaal op maat gemaakt en in een leuk verkeerskatoentje met 2 rode stoere race auto's op de neus.

Ik ben echt helemaal blij dat ik nu echt begonnen ben.
Alleen dingen maken zonder te weten of mensen het eigelijk wel willen, is heel spannend en voelt ook nog niet echt ECHT.
Maar nu is het officieel, het paarse schaap heeft een bestelling gehad en die is hopelijk dinsdag/woensdag op plaats van bestemming.


En daarbij ben ik druk bezig met slofjes, spuugdoeken, luierzakjes, haarspeldjes en speelblokken maken, de webshop eindelijk werkend online zien te krijgen en helaas voor mezelf stoppen de plannen daar niet.

Ik fotografeer echt heel graag en ik heb besloten dat ik daar ook wel verder in wil. Dus nu hard sparen voor externe flitser, want een goede camera had ik al en daar kan ik al een heleboel mee, maar ik doe het te weinig. En voor leuke portretten is een externe flitser echt onmisbaar. Eigelijk heb ik gewoon te weinig tijd om alles te doen, hoewel ik maar 2/3 dagen per week werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen