donderdag 25 juni 2009

Het winnen van de loterij!

Ik heb besloten dat dat maar is wat ik moet doen. De loterij winnen. Veel geld winnen.
En dan naar een heleboel stoffenwinkel/kramen gaan. En een heleboel stof kopen.
Natuurlijk moet er dan ook een huis komen om al die stofjes in te stoppen.
En een auto om de stofjes mee te vervoeren.

Helaas zal dat niet aan de hand zijn en moet ik, net als elk ander normaal mens, gewoon werken voor het geld, dat gaat zorgen voor auto, huis en stofjes.
En helaas moet ik nu nog weer langer wachten tot ik zekerheid heb over m'n sollicitatie. De grote baas is op vakantie en is nog geen beslissing genomen. Dus moet ik nog tot na 7 juli wachten.

Ondertussen heb ik vandaag een beginnetje gemaakt met de uitbreiding van de stofjes.
Ik heb stof en lintjes gehaald voor de serie 'PIP' en nog 2 andere leuke stofjes.
Ik hou van marktkramen met stof. Zeker als die aan uitverkoop doen. Ik wil nu vooral werken aan al m'n idee├źn. Ik heb er zo ontzetend veel.
En dat voor iemand die tot 3 weken geleden nog altijd ruzie had met haar naaimachine. Nu lijkt die alles te doen wat ik wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten