donderdag 18 juni 2009

lange dagen, goede dagen

Soms lijken dagen zo ontzettend lang.
Dan kan ik niks uit m'n handen krijgen, alles mislukt en kan ik soms alleen maar heel hard huilen. Dan wil ik het liefst de hele dag in m'n bed blijven. Dat de wereld weggaat en mij met rust laat. Soms kan ik echt niet meer. M'n energie begint heel hard op te raken. En helaas dit keer niet door mijn schuld.
Maar er is eindelijk een lichtpuntje. Na maanden(al dan niet jaren) van frustratie eindelijk een lichtpuntje.

Na 12 maanden van werk zoeken, waarvan 6 maanden echt wanhopig aan het solliciteren, slechte baantjes, slechte organisatie en gebrek aan uitbetaling, heb ik zondag gesolliciteerd naar MIJN droombaan. Mijn ideale baan. En nu heb ik eindelijk bericht gekregen daarop. Of het uitkwam dat ik dinsdagochtend om 11 uur even op gesprek kan komen!!! Ik stond bijna te gillen bij m'n laptop! Natuurlijk komt dat uit. Ik heb niet iets beters te doen. Ik werk toch veel te weinig. En als ik wel iets te doen had, dan had ik dat per direct afgezegd!


Mijn ideale baan is: werken bij een fotozaak.
Vanwege: echt goed leren fotograferen, vaste uren en dus vast inkomen.
Door dat vaste inkomen is er eindelijk zicht op eigen huisje. (en daar zit ik echt al niet zo'n 4 jaar op te wachten)


En een mogelijk verkooppunt voor Het Paarse Schaap. Daarvoor moet ik nog wel een keer gaan praten met die mevrouw. Maar ik ben er wel erg enthousiast over. Het zou wel handig zijn. Een winkel waar het te koop is. Maar daarvoor wil ik eerst een aantal ideeen uitwerken, zodat ik met een aantal verschillende dingen kan komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen