maandag 8 juni 2009

naaimachine, 21m paars satijn, 6m roze satijn

Zie daar wat er vanmiddag op de eettafel lag.
Wonderbaarlijk dat ik daar straks 7 broeken mee maak.
Ik heb vandaag een begin gemaakt met een broek en gelijk het patroon grotendeels maar verlaten, want alles moet kleiner, minder wijd en met elastiek en geen rits.
Maar het gaat er komen, het word even een heleboel werk, waardoor helaas het werk voor het paarse schaap een beetje achter komt op schema, maar met de nieuwe naaimachine vaardigheden heb ik die zo weer ingehaald.
Ondertussen lekker online blijven koekeloeren. Kijken wat er voor leuke nieuwe dingen zijn en of ik misschien nieuwe idee├źn ervan krijg.

En alle wilde plannen krijgen een beetje meer vorm, naarmate de dagen vorderen. Het Schaap wint langzaam aan bekendheid en een afspraak voor fotografie is gemaakt. Hopelijk gaat alles lopen zoals ik wil.
Dat zou voor de grap ook eens leuk zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten