woensdag 24 juni 2009

ontspannen

vandaag ga ik gewoon alleen lekker ontspannen en doen waar ik zin in heb.
Behalve de was dan, want die moet gewoon wel gedaan worden (in eigen belang, schone broeken en danskleding is handig)

Het is vandaag echt m'n kleine vent op school doen en daarna de hele dag niks.
Moeders moet de hele dag werken (jammer genoeg geen auto dan) en kleine vent gaat na school bij 2 vriendjes spelen. Dus ik heb straks van 9 tot 4 vrij. Ik heb eindelijk vrij van mensen.
Geen tekenfilmpjes tussen de middag of heleboel auto's door de kamer heen, maar gewoon lekker buiten in het zonnetje zitten met een leuk boek.


EDIT:
Het werd niet lekker op het balkon met een boek, maar op het balkon met naaimachine.
Ik loop inmiddels lekker voor op schema met de spullen voor HET Paarse Schaap en ik hoop dat ik de komende dagen dat nog verder kan uitbouwen.
M'n planning is nogal gebaseerd op dat ik niet zoveel moet werken. Als ik die leuke baan krijg, dan werk ik straks gewoon fulltime.
Dus vandaag gewoon 5 meeneemlebels (labeldoekjes voor de meeneem) gemaakt, alle 5 (+ 1 extra) kegels voor het kegelspel zijn genaaid, een proefknisperdoekje gemaakt.
Nu nog kijken hoe die het houd bij een paar wasbeurten.


Doe mij meer van die dagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten