maandag 29 juni 2009

resultaat na 10 dagen werken

Hierbij het resultaat van 10 dagen werken.

En dan ga ik morgen echt van het lekkere weer genieten.

Ik ben begonnen op vrijdag 19 juni en heb bijna de hele week constant hier aan gewerkt als ik niet bezig was met werken/kleine vent pogen te vermaken/7 broeken maken.
Het is geworden: 2 kleine ballen, 1 hele grote bal, een kegelspel met 6 kegels en een bal, een groot blok, een klein blok, 9 meeneemlebels (kleine labeldoekje, makkelijk voor in je tas)
En daarbij staat niet op de foto alles wat hier nog wel geknipt maar nog niet gemaakt ligt.
Zo komen er nog bij: een tas voor het kegelspel, x aantal speendoekjes, x aantal spuugdoeken en wat ik nog kan maken van de stof die ik heb. Want die begint langzaamaan een beetje op te raken. Van sommige stofjes heb ik nog vrij veel over en anderen zijn echt bijna helemaal op.
Daardoor gaan alle dingen uit de "LOTTA" serie unieke dingen worden, omdat ik er maar 1 van maak in die kleurstelling.



Ondertussen zitten m'n hersenen ook niet stil en komen er steeds meer wilde plannen voor de "PIP" serie. Dat er een giraffe bij hoort, stond vanaf het begin al vast. Nu komt er steeds meer bij. En dit keer ook kleding in PIP-stijl. Lekker vrolijk en lekker eigenwijs. Want dat is PIP.

Pip komt van een typetje dat mijn zus bedacht heeft. Zij speelt PIP al een tijdje en bij PIP hoort TINUS. Dus als ik toestemming heb van de bedenkers, krijgt de PIP serie een gastoptreden van TINUS. (of als ik crea genoeg ben, zelfs een hele TINUS serie.) PIP en TINUS zijn overigens te vinden op: het is allemaal theater hyves of op het is allemaal theater "de website"

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen