zondag 14 juni 2009

Tetris breien, broeken naaien en solliciteren



En alweer een nieuw wild plan.
En een nieuw project wat lekker op de bank, voor de tv zittend gemaakt gaat worden.
Ik ga een tetris spel breien. Dus vrij groot en lekker zacht. Een hele klus, maar dat geeft niet. Het is voor erbij dit keer.

En voor alle wilde plannen uitwerking gaan krijgen, moet ik eerst nog 6 broeken maken voor de dansgroep. Ze worden toch wel heftiger dan ik verwacht had. (foto volgt nog)
Daarbij heb ik net de sollicitatie voor m'n droombaan de deur uit gedaan (nouja gemaild). En nu ben ik heel hard aan het hopen dat ik aangenomen word.

2 opmerkingen:

  1. Zo te lezen ben je druk bezig! Je werk ziet er mooi uit! Al even op hyves gesneupt!
    Mijn webshoppie is ook geopend. Via mijn weblog kom je er!

    Succes met de verkoop en de sollicitatie!

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben al een paar keer wezen kijken in je webshopje. Staan echt teveel leuke wolletjes enzo bij. Gelijk even doorgegeven hier thuis.

    Mijn webshop heeft net een beetje vertraging gekregen. Stond gepland op 20 juni, maar door post en foutje bij provider word het later.

    BeantwoordenVerwijderen