woensdag 22 juli 2009

De Man met de HAMER!



Na 4 jaar op m'n tenen lopen. Eerst 3 jaar op school (uit verveling, frustratie, domme mensen en slecht management) Toen door alle frustratie van het maar geen fatsoenlijk werk kunnen vinden.
Maar nu is die man met hamer eindelijk gekomen. En niet zomaar een hamer. Een grote, zware houten moker denk ik.
Want gisteren was er nog helemaal niks aan de hand. Nog lekker beetje gewerkt, goed opgeruimd. En vandaag kon ik bijna m'n bed niet uitkomen, omdat mijn hoofd ontplofte als ik dat deed. (nu gebeurt dit vaker door een totaal gebrek aan genoeg drinken)
Normaal gaat het over. Maar vandaag is het gedurende de dag alleen maar erger geworden.

Ik ben nog nooit zo blij geweest dat we spinazie gingen eten. Dat ging wel goed. Maar daarna deed zelfs de val pijn aan m'n keel.

Ik ga de komende paar dagen even helemaal niks proberen te doen. Dus wordt het even een Pappa regelen.

Edit: Helaas even geen Pappa morgen en overmorgen. Pappa moet gaan kijken voor een nieuw huis in Den Haag, waar hij per september gaat werken. Dus hoop ik stiekem dat Opa vroeg thuis en de KLeine vent dit weekend gaat bezighouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen