maandag 27 juli 2009

DRUK! en moe!

Helaas moet m'n nieuwe projectje voor THE TOY SOCIETY even wachten.
Ik moet echt nog een boel doen (en ik wil heel veel).
En ik heb nog maar tot zaterdag. Voor die tijd nog: slaapkamer en woonkamer opruimen (klinkt simpel, maar je zou ut eens moeten zien!) boodschappen doen voor volgende week, tas inpakken, nieuwe tas halen voor Kleine Vent, taart maken voor jarige moeders en ergens tussendoor tijd maken voor Grote Vent.
Daarbij wil ik ook eindelijk beginnen aan PIP. Er liggen 2 gekke giraffen op me te wachten die nodig geknipt en genaaid moeten worden.
En dat is allemaal best te doen. Maar ik heb hele dagen een vrij lastige Kleine Vent, zelf nog steeds vrij snel moe en een moeders die hele dagen op m'n lip zit (mens, wat wil je, je woont er bij!)
Ik moet eigelijk bijslapen, maar ik doe groot onderzoek voor promotie van Het Paarse Schaap.
En ik vind dat dat nodig is, omdat als je ergens eventueel geld in gaat steken, moet het zoveel mogelijk effect hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen