vrijdag 3 juli 2009

En DIT IS PIP!



Dit is dus Pip. Met een inval Tinus hier, omdat de echte Tinus nog een beetje druk is met werken. Hier zijn ze op een benefiet optreden.

Ik word echt altijd heel erg blij als ik m'n zus zo zie. Lekker blije kleuren en lekker gekke pet met een veel te grote knoop.
Maar voor ik aan de 'PIP' serie ga beginnen, ga ik eerst eens wat rokjes en jurkjes maken, want 3 lappen die ik gekocht heb donderdag lenen zich daar heeel erg goed voor. En iets voor mezelf. Heb vandaag bij een winkeltje van het Leger Des Heils 2 sjaaltjes gekocht. 1 groot genoeg voor een leuk shirtje en 1 voor een rokje. Dus die ook maar maken. En dan heb ik straks een shirt+rokje (hoewel niet bij elkaar passend) voor een euro of 3/4.
Ik ben helemaal geinspireerd door Juffrouw Juul. Ik word altijd heel blij van haar creaties en ga een poging doen om voor mezelf iets in die trant te maken. Niet in zulke heftige kleurtjes overigens.

En vanmiddag de toekomstige werkkamer enigzins opgeruimd. Inmiddels is er een slaapbankje gevonden dat goed gekeurd is en dat ook daadwerkelijk past op de plek waar het moet komen. En dan hopelijk binnenkort om de kast. Want dan kunnen daar alle lapjes, stof, lintjes, knoopjes en naaimachines in. En dan ruimt dat op op heel veel plekken in huis. Want de lapjes liggen hier echt overal. In mijn woonkamer, in de slaapkamer van m'n ouders, in de toekomstige werkkamer. En de lintjes wonen tijdelijk in de woonkamer op de eettafel, omdat ik daar kan werken nu. Nergens anders een plek waar ik muziek/tv heb en een grote tafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen