woensdag 8 juli 2009

MOE!

De vrije dag die ik eigelijk maandag ingepland had, is vandaag geworden.
Ik heb een beetje rondgestekkerd vandaag. Vanmorgen een boel foto's gemaakt voor de website van de producten van 'LOTTA'. Moet nog de meeneemlebels op de foto zetten.
En vanmiddag een beetje onvrijwillig vrij gehad.

Ik was samen met de Kleine vent op de bank gaan liggen, omdat hij echt heel erg moe was. Eindresultaat was dat ik in slaap gevallen was en dat de Kleine vent een tent had gebouwd tussen de banken en de tafel.
En toen ik hem half wakker vroeg toch maar die tent eens op te ruimen, want de lokatie was zoals gewoonlijk niet echt handig, werd dat gewoon gedaan.

Ik ben al zeker een jaar niet meer van hem gewend dat hij gewoon doet wat ik van hem vraag. Het is echt met kleine korte vlagen dat het goed gaat, maar voornamelijk heel veel gezeur, gedraal, gejank en gepiep om werkelijk alles. Alles is een strijd en ik word er uitermate moe van. En Kleine vent net zo goed.
Na vanmiddag net uit school toch gevraagd te hebben waarom het altijd zo maar moet en waar m'n lieve ventje gebleven is, waarvan ik weet dat die er nog ergens in zit, was het een hele grote huilbui. En daarna is hij vrij lief geweest. Helaas is het slapen alweer een groot drama.
Gelukkig daar geen groot gehuil en gezeur, gewoon weigering te slapen. En dat is helaas de grote oorzaak van al het gedoe. Boos worden, negeren, even laten lezen/spelen helpt allemaal niks. Ik weet het zo langzamerhand ook niet meer.
Als er iemand een oplossing weet?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen