maandag 6 juli 2009

Opruimen!!!

Ja hoor, ik zal er weer aan moeten geloven. Er moet echt opgeruimd worden.
Ik heb deze week bijna de hele week opruimen in de planning.
Gelukkig heeft het een goede reden.
Het is zaterdag eindelijk weer eens zover: IKEA!
Maar dit keer naar Gent, de grootste IKEA in heel europa.

We gaan een kast en een slaapbank halen voor in de werkkamer. En dan kan de werkkamer ook echt werkkamer worden. Een hele grote kast vol lapjes en lintjes en garen en bladen en naaimachines. Ik word alleen al blij van de gedachte.



Met zo'n kast, maar dan de hele kamer vol. 2,10m hoog en in totaal ongeveer 3,5 lang. En er is genoeg materiaal om die al te vullen denk ik.

Inmiddels heb ik vandaag toch geen echte vrije dag gehad, wat eigelijk wel de planning was. Maar ik kan het toch niet laten. 'LOTTA' moet gewoon klaar. Dan wil ik de website af hebben en zo snel mogelijk online met een tijdelijke site. En dan beginnen met andere dingen. Eigenlijk ben ik veel te druk voor werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen