woensdag 15 juli 2009

Strand = MOE!

Vandaag een hele middag op strand gezeten.
Heerlijke middag, helaas van de wind.

Samen met nog 3 andere mamma's en 1 pappa van schoolkindjes, lekker op strand gezeten, beetje ouwehoeren, terwijl de kindjes lief aan het spelen zijn.
S'avonds lekker uit eten geweest. Tijdens het eten onbewust een beetje genetwerkt voor Het Paarse Schaap. En pas om half 10 thuis (arme kindjes, morgen nog school). Maar wat ben ik moe. Heerlijk moe. Ik heb dit echt gemist. Die dagen op strand en daarna zo lekker moe zijn.
Komende zomer maar zoveel mogelijk op strand zijn (goed voor kleurtje, blonderen van haar en humeur).

Alles gaat weer best lekker deze week. Ik heb deze week de website echt online (bijna klaar met alle listings) en misschien kan kleine vent wel al zaterdag afzwemmen voor z'n b-diploma. Het enige wat er eigelijk nog wel moet is een leuke baan. Lekker parttime, met leuke mensen en geen eindeloze eentonige bezigheid. Maar dat is nog even lang verder zoeken. Nu settle ik ook wel voor een parttime baantje bij elke willekeurige winkel. Als er maar iets van zekerheid komt over inkomsten.
Want hoe graag ik ook wil dat Het Paarse Schaap (mijn schaap!) uiteindelijk gaat voorzien in het levensonderhoud van mij en mijn kleine vent. Dit is nog lang niet aan de orde en zal er wel geld moeten binnenkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen