dinsdag 21 juli 2009

Vakantie

Vrijdag is het dan hier ook zo ver. Het is dan eindelijk zomervakantie.
Heerlijk, 'smorgens uitslapen (voor zover mogelijk).
Er staan leuke dingen gepland voor de zomer (week zomerkamp, weekje vakantie)
En toch zie ik er best tegenop.
Want vakantie betekend ook: kleine vent bijna elke dag bezighouden, moeders hele dagen op m'n lip, geen tijd om veel nieuwe dingen te maken voor het schaap en weinig tijd voor fotograferen (behalve kleine vent, maar die trekt rare bekken).
Heeel erg weinig tijd voor mezelf. En dat heb ik echt nodig. Want als ik alleen ben, ben ik het meest productief.

Hopelijk kan ik nog ergens een paar dagen rust inplannen (want moet lukken, want heb nog 2 dagen veluwe tegoed) Nu nog de goede planning zien te vinden. 2 Dagen lang op de veluwe fotograferen (met of zonder vent)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen