donderdag 30 juli 2009

Van Monster naar Gek

Mijn mooie taartjes van gisteren zijn nu veranderd in een gekke taart.
En ik voor de 2e echte versier taart niet eens zo heel erg slecht. Tot op heden waren de taarten vooral lekker en niet echt heel visueel aantrekkelijk.
Maar deze is wel okay.

Wat mij nog altijd verbaasd, is dat die cake altijd eerst een groot gedrocht voordat het iets leuks word.
Kijk:
eerst dit:


Dan dit:



Niet helemaal wat ik bedacht had. Maar het kan er wel mee door.
Het marsepein is precies dik genoeg uitgerold deze week en volgende keer word het bekleden wat makkelijker, want dan gaat het per taartje en niet tegelijk.
Vanmiddag kijken offie ook lekker is. Wat ik wel verwacht, want tot op heden zijn alle gedrochten van taarten altijd wel lekker geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen