donderdag 2 juli 2009

Verslaafd!

JA, IK GEEF HET TOE!
Ik ben verslaafd aan leuke stofjes.
Vandaag weer op de markt geweest en weer nieuwe stofjes meegenomen.
Maar daarentegen wel bijna alles voor PIP rond en nog wat leuke stofjes, waar ik nu wel al plannen voor heb.
De buit van vandaag:

Ik ga deze zomer echt moeten plannen dat ik genoeg buiten ga zijn, anders gaat het echt niet goed. Want als ik kan gaan werken ben ik heel veel binnen en als ik dan ook nog hele dagen achter de naaimachine ga zitten, dan gaat het vast niet goed.

Gelukkig is er m'n kleine vent. Hij kan nu zwemmen (het is nu officieel, hij heeft z'n A-diploma) en dat zal 'ie deze zomer ook wel even heel veel gaan doen. Ik moest voor dat diploma wel om 6 uur m'n bed uit, maar ik heb er voor over. Nog een maand of 2/3 en dan ben ik klaar met zwemlessen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen