woensdag 26 augustus 2009

Hard gewerkt en werk gezocht.

Vandaag toch maar weer eens een boel dingen bijgemaakt voor Het Schaap. Aantal spuugdoeken afgemaakt, die wel al geknipt lagen en daarvan moeten er nog 6 afgewerkt worden, wegens nog niet de goede kleur garens. En een heleboel foto's gemaakt van allerlei producten.

Ik heb namelijk het voornemen om voor zaterdag alles wat nu nog ligt af te zijn, gewoon op de site te vinden moet zijn.
1 van mijn werksels vandaag.
En ik ben zo fan van deze stof. Ik heb er zelf een gordijntje van hangen in m'n slaapkamer. Ben uberhaubt toch wel fan van de IKEA.
Helaas nog maar een klein stukje ervan liggen en de stofjes van de IKEA laatste tijd zijn net erg blij-ig. Veel zwart/wit en bruin. Wel mooi, maar niet vrolijk.



EN FIJN BLIJ NIEUWS!
Er zijn inmiddels al 2 dames die voor ons portfolio ding op de foto willen. En het leukste: 1 van de dames is zwanger, dus dat worden buikfoto's. Dat vind ik zo ontzettend leuk om te doen. Heb iets met jonge mamma's. Misschien omdat ik dan us lekker baby/kind kan praten zonder dat mensen zich ergeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten