dinsdag 25 augustus 2009

KLEIN!


Dit is mijn kleine vent! met 24 dagen oud al willen hebben waar je net niet bij kan. En dat is nog. Hij wil altijd wat hij nog niet kan. En kan daar heel erg gefrustreerd raken.


Ons wilde schilder avontuur. Voordat ik het grote papier buiten had, stond meneer zichzelf al groen te schilderen. Eerst met kleren, daarna zonder. Heerlijk om te zien. Ik heb er echt heel erg om staan lachen. (kleren liggen nog altijd ergens in de kast, de verf kwam er echt niet meer uit)


En dan blijkt dat m'n kleine vent ook best talent heeft voor fotograferen. Met 3 heeft hij deze foto gemaakt:

Tot op heden de beste foto van mij en m'n Grote Vent. En dat door een kind van 3. geweldig.


En dan vind ik het toch wel jammer dat ik nog wel even moet wachten tot er een nieuwe kleine vent komt. Eerst dingen als werk en huis regelen. Blijkt toch net weer ingewikkelder dan gepland. Blijft toch jammer. Kriebels zijn er al even....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen