zaterdag 15 augustus 2009

Nieuwe producten en poging vilten

Vandaag maar eens beetje bij elkaar gelegd wat er nu aan verkoop producten in huis zijn. Nog niet alles staat in de webshop nu en daar moet even snel verandering in komen.
Ondertussen al wel visitekaartjes besteld. Ik dacht, dat doe ik even. Lang leve vistaprint. Even snel werd toch al gauw 2 uur verder voordat ik eindelijk alles goed had zoals ik wilde. Maar ze zijn besteld en met een weekje in huis. Daarbij ook een leuk noteblock voor Het Paarse Schaap.

En vandaag ook nog eens een poging gedaan tot vilten. Met verkeerde zeep en nul komma nul ervaring, toch een poging gewaagd. Moet zeggen, voor de eerste keer in het wilde weg proberen geen slecht resultaat. Post morgen een foto denk ik.


Inmiddels is muis nummer 1 al af. En muis nummer 2 is al in de maak. Dit keer een gothic muisje (naam al bekend: Abby!) Muis nummer 1 moet nog benoemd worden en krijgt nog een kaartje met naam en interesses. Hopelijk komen er nog een stuk of 4/5 muizen bij. Dat staat wel zo leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten