vrijdag 28 augustus 2009

VAKANTIE en STUK

Ja, volgende week ben ik lekker met vakantie. Even niet het schaapje en niet met allerlei gedoe qua werk bezig zijn. Lekker kneuteren met Grote en Kleine Vent. Lekker dierentuin en zwembad. Verder nog geen plannen.

En daarna moet ik nog maar kijken of ik weer online kan.
Ik heb vanmiddag de stekker van m'n laptoplader gefrituurd in het stopcontact. Er was een grote vonk en toen was het stuk. Nu kan ik af en toe tijdelijk even de netkabel van vaders lenen, maar als ik straks terugkom op vrijdag is mijn bakkie toch echt zonder stroom. Hopelijk dan wel al een nieuwe kabel dus weer mobiel, maar ik kan er nog niks zinnigs over zeggen.


Wel morgen nog even een markt doen. Heb er echt zin in. Live zien hoe mensen reageren op Het Schaap. Straks nog even naamkaartjes maken voor Goos en de nog onbekende giraffe.
En net even de website ge-update. Met weer wat nieuwe dingen erbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten