zondag 16 augustus 2009

Van aardbeien krijg je muizen!

Bij ons in ieder geval wel.
Ik heb al tijden een tiental aardbeien (aarbeessies) liggen te wachten een mooi groen kroontje.
Vandaag eindelijk de tijd voor genomen en dus naar de aardbeien gaan zoeken (waar ik alles laat is soms voor mij ook een raadsel).
Na 10 minuten zoeken vind ik de gehaakte muis tussen de nog niet affe aardbeien liggen. Het is echt onmogelijk dat dat beest er zelf gekomen is. En ik heb haar er niet neergelegd. Kleine vent beweerd bij hoog en laag het ook niet gedaan te hebben. Dus ik ga er steeds meer aan denken dat onze lieve muis toch zelf haar weg gevonden heeft naar de aardbeien.



Maar nu zijn de aardbeien af en zitten in een leuke weckpot. Er komen nog meer aardbeien, want een volle weckpot staat wel zo leuk. Nog zeker stuk of 15 tot 20 erbij (hopen dat ik nog genoeg stof voor heb) en dan is het potje klaar voor verkoop.


En er staat nog een potje te wachten om gevuld te worden. Maar dat worden lekkere snoepjes. Want ik vind een weckpot altijd iets snoeppotterigs hebben. (ik verzin ze waar je bij staat!)

En nu eindelijk: giraffe nummer 1! Nog zonder naam helaas, dus als iemand een suggestie heeft...

Hij is nog niet helemaal zoals het uiteindelijk moet worden, maar ik vind hem wel leuk. Nu nog een kaartje met een naam om z'n nek en dan issie helemaal klaar!

Verder ook gewoon heel erg productief geweest en hopelijk komende week weer 5 tot 10 nieuwe dingen online in de shop zetten. (hopelijk nog meer zelfs)
Vooral even kijken dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten