donderdag 27 augustus 2009

werkwerkwerk

Ja hoor, en vandaag weer gewerkt.
Vandaag nog wat dingen afgemaakt en een poging tot maken van tas gedaan.
En het is goed gelukt, al zeg ik het zelf. Hoewel er geen voering in zit, is het aan de buitenkant leuk om te zien. De tas is gemaakt van stevig canvas, dus op zichzelf stevig genoeg. En op 1 of andere manier heb ik ook de band op precies de goede lengte voor mij. (foto volgt)

En ik had tijdje terug een berichtje over m'n eerste poging tot vilten.
Dit was dus het resultaat:


Een klein stukje van ongeveer 10 bij 5cm. Het was echt een uitprobeersel.

Maar nu de kast met wol eindelijk opgeruimd is en er vrij veel bollen van 100% wol tevoorschijn zijn gekomen, ga ik toch een poging wagen om met de wasmachine te vilten.
En morgen een grote update voor de webwinkel. Nu moet ik eerst naamkaartjes voor de muisjes maken en wasvoorschriften voor de spullen. Blijf best druk ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen