zaterdag 29 augustus 2009

WIND!!

Nu alweer terug van de markt (duurde tot 4 uur).
En best heel moe. We zaten echt op een minder handig punt, maarja, was niet anders.
We waaien echt bijna van onze stoelen af en een aantal keer de labeldoeken van de kraam.
Er waren helaas weinig kopers, hoorde andere standhouders er ook over. Niet heel druk en dan ook nog geen echte kopers. Heel jammer, maar wel veel kaartjes uitgedeeld. Dus hoop ik op nog snel veel bezoekers, want dan zou ik zomaar mijn doel van 88 unieke bezoekers kunnen halen deze maand. Wel vind ik het leuk dat mensen wel vaker al terugkomen en dus meerdere bezoekjes aan mijn site brengen.

Er zijn dan maar weinig dingen verkocht vandaag. Goos Giraffe is wel al naar een nieuw huis. Veel kinderen grepen naar Goos en Godfried. Dat deed me toch wel goed. Ook kinderen vinden ze dus leuk. En de mevrouw die Goos heeft meegenomen was onze eerste kijker smorgens en kwam smiddags nog in het bijzonder terug om Goos toch mee te nemen voor haar kleindochter. Ik denk dat Goos een mooi huis krijgt.
Nu mag ik dus weer een kleine giraffe gaan maken en ik heb al wel een idee voor een mooie bloemetjes Giraffe.


Daarbij is ook nog het idee voor een hele konijnenfamilie geboren, dus daar moet ik nog even mee aan de slag.


Maar voor het maken, is het eerst tijd voor de verjaardag van Grote Vent en aansluitend vakantie richting drenthe. (hopelijk is dan m'n eigen snoertje voor laptop ook aangekomen en ben ik weer mobieler)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten