maandag 24 augustus 2009

zomervakantie tegen productiviteit

Voor mij lijkt de zomervakantie wel een productiestop ofzo.
Ik heb inmiddels wel weer vanalles geknipt (want een kraam met alleen rood/witte dingen is ook niks) maar echt afmaken komt er niet van. Vaak is het knippen en even wegleggen, want het moet wel met de naaimachine. En dat met een aantal mensen in huis, vind ik dat toch minder sociaal om zoveel herrie te maken.

En een verjaardag.


Mijn Klein Vent.








Het is echt ongeloofelijk dat tussen foto 1 en foto 2 precies 6 jaar zitten. Het gaat zo hard. Ondertussen ben ik begonnen met studie en alweer afgestudeerd, heb ik alweer 3 jaar een hele leuke vent en is de zoektocht naar werk nog altijd niet klaar. En mijn Kleine Vent is alweer 6! Hij kan zelf fietsen(op nieuwe fiets), hij kan al enigzins schrijven en lezen (naar groep 3 straks) en hij kan heel goed laten weten wat hij wel en niet wil (wat soms leidt tot eindeloze discussie van zijn kant)

Hij word eigelijk veel te snel groot. En dan komt de mamma in mij toch wel weer boven. Ik wil nog wel zo'n kleine vent. Das toekomstmuziek voorlopig...

1 opmerking:

  1. proficiat voor 'grote vent' ... ziet er een coole, hippe kerel uit.

    Ik kan goed geloven dat je 'ooit' nog zo'n klein ventje wil ... bij mij begon het na een tijdje ook te kriebelen. Hier zit er ook 6 jaar tussen de grote broers en de kleine zus. Daarnaast mag ik, als onthaalmoeken, dagelijks zorgen voor zo'n 8-tal kleine ukjes ... zalig !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen