dinsdag 15 september 2009

3e bericht voor vandaag

Ik heb zowaar 1 van mijn doelen gehaald al. Nu al!!
Ik wilde graag 100 unieke bezoekers hebben Bij Het Paarse Schaap.
Nu heb ik dit vandaag bereikt.
En daarvoor moet ik was bedankjes doen. Namelijk:
Nicole (http://nicolekebolleke.punt.nl) voor een linkje naar mijn site. Er komen echt veel mensen vandaan.
Crafty girls (www.craftygirls.nl)voor het hebben van een buttonwall waar ik zomaar een linkje kon neerzetten.
Voor mijn kleine vent, die stiekem alles best leuk vind wat mamma maakt (op het moment dat ik dit typ, heb ik dus Godfried op mn hoofd en voor mn ogen. kan goed blind typen zowaar.)
En voor m'n grote vent die in me gelooft, en vind dat ik alles kan!

even een tiepselje tussendoor van m'n kleine vent:
bbggvhyvgffgcybghvch nnchjfbjyvythththtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
hhhhgtdfcfuubnhfvyufgiubyfbgfbujjuhhjhjjjujjhjhhjhcjjjhhvhhnbuh bgvnnnbgfnhvnffhhhjj
hhhjnvrnftybvhghmhcvngnbhcbvdbgvgevdvfnhrdbfvycbfdgbvfvbh gnbghgggfcg bvgydjhjgtyutr
nnnhjgtjurrjjruegft3eerdfcvdfdvuyr7rtg7569876543213345444321`35646546689798jkbhngjhn
ngvyjfkvhfmhghjgdjhrubynmjhfdbhggrhbngedvhgfvbndhg


Hij moest perse even. En hoewel hij best al een beetje kan schrijven is het natuurlijk veel leuker om zo snel mogelijk zoveel mogelijk lettertjes in beeld te krijgen. Zou hem eens moeten zien zitten.


Ondertussen ist alweer 3e berichtje vandaag.
Ik kan het gewoon niet laten om toch rond te kijken voor leuke nieuwe ideeen. Of ik nog ergens inspiratie kan opdoen of een nieuwe techniek ontdek.
Alsof ik nog niet genoeg ideeen in m'n hoofd heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen