zondag 13 september 2009

Barcarolle




Dit is iets om te kijken. Vind ik dan. Dit is gemaakt door enkel jongeren voor het filmfestival hier, zo'n 2(?) jaar geleden.
Ik heb het voorrecht gehad om aan deze film 4 dagen lang heel hard meegewerkt te hebben.
Ik heb in 4 dagen veel geleerd, heb ik heel hard gelachen met de jongen van het copieerapperaat, verwonderd geweest door een lief echtpaar dat hun huis ter beschikking stelde om te filmen (en de heer des huises ook in de film), waar ik moest letten op de continuiteit van alles (zit ergens een foutje in dat niet voorkomen kon worden, naar mijn weten) en heb ik me verbaasd over de jongen achter de piano, die met zoveel gemak het stuk leek te spelen. Ik heb hier heel veel plezier aan beleefd.

Het is daarbij heel heftig om je eigen naam op de aftiteling te zien staan als je in een mooi filmtheater zit. Helaas is de aftiteling hier niet goed te zien. Want de bedenken en regiseur van deze film. Die gozer had echt goede ideeen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen