donderdag 17 september 2009

bezig zijn.

Ik moet bezig zijn.
Ik kan eigelijk niet stilzitten. Als ik rustig op de bank zit, heb ik het gevoel dat ik iets moet maken. Dus heb ik de kralen maar weer eens tevoorschijn gehaald en wat tijdelijke ideeen in elkaar geknutseld. Komende week eerst maar eens zoeken waar ik dat goede draad gelegd heb. Want de tijdelijke dingen zijn wel leuk uitgevallen en dan begint het gelijk weer te kriebelen. Dan wil ik er wel weer verder mee. Maar echt veel spul heb ik niet. En niet echt de centen om nieuwe dingen te halen om dan gelijk in het groot leuke dingen te maken. Dus begin ik lekker eens klein.

En vanmorgen eindelijk 3 bollen viltwol gehaald en morgen ga ik de krimp testen met een proeflapje. En als het lukt, dan wil ik eigelijk wel weer eens een paar slofjes breien. En die dan vilten. Net weer even iets anders.

Ik heb storm in m'n hoofd. Slaap slecht, overdag nogal chaotisch (meer dan normaal). Ik kan even gewoon geen orde scheppen in de chaos die er nu is. Het is allemaal maar wachten en wachten. Ik kan er niet meer tegen.

Hopelijk morgen weer mooi weer, dan kan ik mezelf alvast even weren tegen die stomme winterdepressie die er geheid weer aanomt deze winter.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen