zaterdag 5 september 2009

Emmen

Dagje dierentuin Emmen gedaan. Echt heel leuk en ook net precies groot genoeg voor m'n Kleine Vent om het vol te houden.
Overal jonge dieren te zien en dat was vaak spannend omte zien. En natuurlijk de zeehonden en prariehonden die je echt goed kon zien.
Daarbij heb ik dus een held op sokken die de haaien achter glas best nog een beetje eng vind en de opgezette bizons niet wil bekijken want die zijn zo eng en groot en dadelijk vallen ze echt aan. En toch hebben we bijna alles gezien. Ik zou graag nog eens terug willen. Maar dan alleen. Gewoon om nog meer foto's te kunnen maken.
Nu bij thuiskomst zie ik dat teveel van mijn foto's helaas net niet gelukt zijn. Met uitschieters die het helemaal perfect doen.

Ik ben echt helemaal verliefd geworden op deze schattige prariehondjes. In Emmen kon je zo dichtbij komen. Echt geweldig om foto's te maken. (notice: zand op z'n neusje)


En wat kwamen we tegen toen we onderweg naar een nader te benoemen snackbarketen liepen:




overigens heb ik tijdens ons tripje naar Emmen, bij de AH stiekem een kaartje van het het Schaap achtergelaten. Zo op het bord gezet. Het zal er wel snel afgehaald zijn, want losse kaartjes mogen niet. Maar toch. Het ging om het idee.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen