zondag 6 september 2009

eten....

Eigelijk ben ik veel te ongezond qua eten.
Niet dat ik elke dag een hamburger eet of elke dag 10 koekjes (hoewel ik het wel zou kunnen denk ik)
Maar ik merk gewoon dat ik ergens iets mis, qua voeding voor m'n lijf. En dus is er vandaag besloten dat Kleine vent en ik elke week iets nieuws gaan proberen qua eten.
Ik denk dat het bij ons allebei zink en vitamine B is. Snel moe, snel geirriteerd en dus constant vervelend tegen elkaar. En bij vitamine B kan het ook zijn dat je last hebt van slapeloosheid (PING!) Dus eens kijken of ik er iets op kan bedenken.

En dus kijken of ik allerlei etenswaar kan vinden dat lekker is en met zodanig veel gezonde dingen dat ik niet het idee heb dat ik iets ergens mis. (ja kiwi, aardbei, bosbessen staan hier al vrij regelmatig op het menu, gewoon voor de lekker)

Dus als iemand een heerlijk super gezond recept heeft....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen