maandag 21 september 2009

GEEN WERK!!

Voor het eerst vandaag ben ik blij dat ik geen werk heb nu.
Vandaag weet ik zeker dat het eigelijk zo heeft moeten zijn.

Vandaag kwam eindelijk de uitslag van de test die bij m'n moeder gedaan zijn. Helaas was de uitslag minder leuk en eigelijk niet geheel onverwacht. Dus: op 9 oktober kan moeders het ziekenhuis in voor een borstamputatie en daarna voor chemo.
Dus de komende tijd ben ik verantwoordelijk voor het huishouden. Hoewel m'n vader daarna wel gewoon thuis is, zie ik die niet zo snel de douche schrobben of de boodschappen doen. Dus dat moet ik dan gaan doen.

Daarbij ben ik wel aan het nadenken over manieren om dan toch geld bij te verdienen voor mezelf. Behalve met Het Paarse Schaap wil ik nu toch eindelijk wel eens meer gaan doen met fotografie. Ik heb inmiddels 4 mensen mogen portreteren en dat was heel spannend maar wel leuk. Daar zou ik graag verder mee willen. Daar moet een mogelijkheid liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen