maandag 28 september 2009

gewerkt met eindelijk resultaat!

Nu ken ik stiekem een aantal mensen die in foto's doen. Soms als hobby, soms als werk.
Nu kon ik vandaag mee met zo iemand. Een goede hobbyist, die ook graag wel eens mij de kans wilde geven eens wat leuke plaatjes te schieten.
Dus stond ik daar vanmorgen, stikzenuwachtig, te kijken wat er voor dingen er allemaal lagen. En toen kwam er een klein meisje van 18. Zij moest op de foto. Mooi meisje, enkel mocht er best wat meer spek op. Maar uitstraling zeker wel.
En na 2 uur lang gefotografeerd, gepraat en getheeleut te hebben, was het ook wel weer klaar en ga ik vanavond even uitgebreid de ruim 70 foto's die ik heb kunnen maken goed bekijken.
Ik ga ze overigens niet hier neerzetten, zonder eerst te vragen of dat wel mag. Want ik denk dat ik er wel een paar gave uitkies.
En reactie gehad van de IB-groep. Die snappen er ook niks van! Nee mevrouw, u heeft geen recht op studiefinanciering, omdat je een thuisstudie volgt en dat telt niet.
Dat ik dus nu maar een berichtje gestuurd heb met de vermelding welke opleiding ik dan precies wil en dat er zowel op de site als in het opleidingenboek staat dat je in aanmerking zou kunnen komen voor studiefinanciering.
Van wat ik begrepen heb, gelden dan de normale regels en omdat ik nog onder de 30 ben, minder dan 10000 euro per jaar verdien en dit in principe een voltijdstudie is, maar dan thuis, zou ik toch gewoon recht hebben erop.
Maar ik ga nog maar eens afwachten en dan ga ik maar eens bellen.


(aapje heeft nergens mee te maken. Maar ik vind al die tekst zo saai worden)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen