dinsdag 8 september 2009

KLAAR!!!!!!!!


Kleine vent gaat zaterdag afzwemmen voor C-diploma. Eindelijk verlost van 2 keer in de week 45 min naar kindjes staren in een kantine, die ondanks dattie wel apart zit, wel gewoon warm is. Nog 1 les en afzwemmen en dan is Kleine vent officieel helemaal zwembadProof....
Moet niet zeuren. Heeft iets meer dan een jaar geduurd, van begin tot het eind.

En dan komt nu dus de grote vraag: Wat nu?

Hij wil voetballen. Ik heb liever dat meneer judo gaat doen. (eigelijk turnen, maar denk niet dat hij er gelukkiger van word. Heeft wel aanleg)
Hij is totaal geen teamspeler en heeft het al moeilijk met een spelletje doen met een ander kindje. Daarbij lukt het soms om urenlang met 1 kindje samen iets leuk te doen. Hij kan alleen niet zo goed met veel kindjes tegelijk. Dus met voetbal??? En hij is echt heel slecht met een bal. Maar dat is dan nog nie zo erg.

Judo is denk ik gewoon beter voor z'n eigenwaarde. Die ontbreekt een beetje op sommige plekken. Hoewel het op school echt beter gaat nu het echt om het leren gaat. (dat kan hij dus wel echt goed)
Maarja, een kind van 6 zit niet te wachten op iets als eigenwaarde tijdens het kiezen van een sport. Dat ene vriendje is dan toch belangrijker.



En ondertussen ben ik hier nog altijd aan het bakken. De taartjes zijn klaar om versierd te worden. Heb ik met m'n heldere hoofd vanmorgen dus geen poedersuiker gekocht. Die dus nu op is en ik geen marsepein kan uitrollen. Hmmmm. Straks toch ff om. En ook nog even die was aanzetten en bedden verschonen en nog even de afwas regelen en en en en.... Nog teveel... Ik moet mezelf ook eens aanleren rustig te zitten en goed te drinken....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen