maandag 14 september 2009

Maken en hopen

Zowaar komende vrijdag maar weer eens bericht of ik op gesprek kan komen of niet. Geen idee wat het gaat worden.

En ondertussen maar lekker creeeren. En dus vandaag Gloria afgemaakt. Gloria is de nieuwe giraffe. Die komt volgende week op de site te staan.
Vandaag komen er wat armbanden en een andere giraffe bij.
Voortaan elke maandag een kleine update.
Dan werkt toch wel beter voor mij. Anders zit er steeds zoveel tijd tussen.

En zolang ik niet werk, blijf ik rustig aan allerlei dingen maken.
Ik heb alweer plannen voor 2 verschillende soorten nieuwe knuffels, nieuwe tasjes in de maak. En toch eens kijken voor leuke kleding voor mezelf.

Ik wil zoveel mogelijk stof opmaken. In oktober is er weer een stoffenspektakel hier.
En daar zijn zoveel leuke stofjes te vinden. Ik ben nu pas begonnen met het opmaken van de stofjes van vorig jaar en er ligt nog altijd stof voor een rok, waarvoor ik nog wat dingen mis. Dus hard sparen en veel maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen