zondag 6 september 2009

Mijn doel voor deze week

Ik heb besloten elke week een doel te hebben om na te streven. Dat gaat toch beter werken dan: ik wil per dan en dan zoiets wel gedaan...
Dus voor deze week: Website updaten en veel reclame maken voor het schaap.

Het zijn er stiekem 2, dat weet ik ook wel. Maar ze horen bij elkaar. Omdat ik deze maand rond de 100 unieke bezoekers wil hebben, moet er reclame zijn. En om deze mensen nu wat langer te laten blijven, moet ik echt weer een update doen. Gelukkig kan ik qua producten een redelijk grote update doen.

Ben echt helemaal weg van die stof. Ik ga er binnenkort ook een leuke tas van maken.
En een heleboel nieuwe slofjes komen eraan. Ik moet een heleboel nieuwe foto's maken en ga ook nieuwe slofjes maken. Ik heb er echt weer zin in.

Dus ga ik maandag een update doen en vanaf dinsdag overal m'n visitekaartje ophangen hier in de buurt. En dan s'avonds nu echt eens een hele serie linkjes doen naar andere sites.



En ondertussen blijf ik me blauw solliciteren. Dus als iemand werk heeft hier in zeeland, laat het even weten. Want dat vaste inkomen wil toch nog altijd niet lukken.

1 opmerking: