dinsdag 29 september 2009

mijn grote puzzel


Deze puzzel duurde me ruim een half uur om helemaal goed gelegd te krijgen.
En het gaat zeker nog een paar uur kosten om alles in elkaar te zetten en op m'n mooie blauwe ikea fleece dekens vast te maken.
En dat ligt nu alweer op de hoek van de eettafel te wachten totdat ik volgende week een keer tijd heb om ze aan elkaar te gaan maken.
(onze woonkamer ziet er normaal niet zo uit. Normaal staat er nog een tafel en een bank, maar die moesten aan de kant, anders paste het niet )

En dan ook hierbij m'n nieuwe kast:
En kijk! ik heb ook nog gewoon een vloer!

Voorheen lagen de kleren tegen m'n matras aan, zo hoog was de stapel die er lag. Nu ligt er enkel nog een dekbed (die ook nog opgeborgen moet worden)
Helaas geen 'Voor' foto's. De kast is in een uur in elkaar gezet en binnen 1,5 uur stond hij op z'n plek. En omdat ik um nu eenmaal zelf in elkaar gezet heb, kon ik niet even in die tijd snel een foto maken. (en te enthousiast en dus ook stiekem gewoon vergeten)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen