vrijdag 4 september 2009

MOE!

714,3! Zoveel kilometer heb ik in de afgelopen 6 dagen gereden.
Echt verschrikkelijk ver. En dan met zoveel randebielen op de weg. Nieuw woord uitgevonden: kofferkruiper. En ik heb er wat gehad, bij mijn kleine witte pandaatje!
Van die grote mercedessen of een grote landrover jeep. En die passen echt niet in m'n kofferbak. Echt toch proberen. Nouja, is niet anders en ben weer thuis.

Heerlijke 4 avonden gehad zonder gezeur van andere mensen en lekker met m'n eigen Grote vent. Kleine vent s'avonds pas laat in bed en daarom vlug in slaap. En dan ik op de bank met m'n Grote vent en lui zijn. Niet uitermate veel gedaan, maar zo voelt het wel.

Ik ga nu eerst slapen en dan maandag begint mijn echte vakantie. Geen moeders en geen kleine vent. Even een dagje niks. (behalve dan traktaties knutselen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten