vrijdag 25 september 2009

opruim (woede?)

Ik vind het heel leuk om te zien dat steeds meer mensen mijn blogje willen volgen. Ondertussen word mijn lijstje ook steeds langer. Er zijn zoveel leuke blogjes in blogland.

Maar voor nu moet ik hard opruimen, zodat m'n nieuwe kast gaat passen.
En dat is me toch een werk.
Ik heb het afgelopen half jaar nauwelijks aandacht besteed aan m'n slaapkamer. En dus ligt vrijwel alle kleding op de grond. De laatjes onder m'n bed zijn niet leeg en ook de kast is niet leeg. En toch ligt er zoveel op de grond dat ik nauwelijks meer m'n bed in kan.
Moet erbij zeggen: mijn slaapkamer is 2,05m bij 2,60.
Mijn bed is 2,05m bij 1,80m. Dus heb nog 80cm bij 2,05cm over om rotzooi te dumpen. En daar staat ergens nog een kast in.
En nu moet dus alles opgeruimd, want m'n mooie nieuwe kast moet erin. En eindelijk geen witte gammele golfplaatjeskast meer, maar hout met mooie deurtjes...

Ik zal straks eens een plaatje schieten van mijn ongeloofelijke chaos. Ik kom waarschijnlijk danig veel kleding tegen waarvan ik allang niet meer wist dat ik het had.
Denk dat ik ook de kringloop hier heeel blij ga maken.



EN was ik bijna vergeten dat ik een leuk pakje kreeg via de swab bij Cisca van haar
Ik kreeg een gelukswolkje. Een briljant concept, omdat iedereen wel wat extra geluk kan gebruiken.

Ik was eigelijk onderweg naar school om kind te halen, maar dat pakje moest even vlug uitgepakt en onderweg naar school heb ik gelijk het wolkje aan mijn rugtasje gedaan. Dat beetje geluk heel vaak bij me. En dat was nu best even nodig.
Dankjewel!

1 opmerking:

  1. Wat leuk een cadeau dat je altijd bij je kunt dragen!

    En ik kijk uit naar de 'voor' en 'na' foto's van je slaapkamer. Daar ben ik dol op.

    BeantwoordenVerwijderen