zaterdag 19 september 2009

plaid/deken/sprei

Dat moet maar mijn volgende project worden.
Omdat ik met m'n voeten bijna tegen een open raam slaap (dicht kan echt niet bij een ruimte van 2,05 bij 2.65) heb ik in de winter vaak steenkoude pootjes.
Nu heb ik dat toch altijd een beetje, maar dan is het vaak zo erg, dat ik niet kan slapen.
Dus om die kou maar tegen te gaan heb ik besloten een grote sprei/plaid/deken te maken voor over m'n dekbed deze winter.
Nu moet die dus wel groooot worden (even gerekend: 2 bij 2 zeker wel) en dat het liefst in allemaal vierkantjes stof. Dus ga ik komende week opruimen en uitzoeken. Kijken wat ik aan leuke bij elkaar passende stoffen kan vinden en of ik dan ergens 4 grote stukken fleece heb om de onderkant van te maken.
Hij zit al helemaal in m'n hoofd. Ik denk dat ik ook wel zoiets op bestelling kan fabrieken voor Het Schaap. Dat lijkt me ook wel gaaf.

Overigens moet ik nog steeds eens goed nadenken over waar het aan schort bij bezoekers en mensen die niets willen kopen. Hoe moeten ze langer blijven en hoe krijg ik meer kopende mensen? Is ergens dat niet klopt in het plaatje....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen