woensdag 23 september 2009

Studeren

Voor mezelf moet ik gewoon iets positiefs zien te halen uit wat er allemaal komen gaat. Want werken zit er voorlopig even niet in (en DAN word je gebeld dat er een baantje is voor je, voor 20 uur per week! Iets eerder had fijn geweest!)

Bij het idee dat ik komende tijd waarschijnlijk niet echt kan gaan werken, vond ik het wel weer een goed moment om te kijken naar een studie.
Nu zal dat vooral thuis moeten, omdat ik anders en alsnog veel weg ben en omdat hier in de buurt gewoon niks leuks zit waar ik al die tijd in wil stoppen.

Nu vond ik een hele fijne optie en zal ik eerst maar eens het gevecht aangaan met de IB-groep. Want het moet kunnen, maar wil graag zekerheid voor ik aan iets begin.
Zeker omdat ik zonder Stufie een nieuwe studie niet kan bekostigen, zonder fulltime te gaan werken bijna.


En ik ben nu echt serieus druk bezig met fotografie. Er moet echt binnen aanzienlijke tijd toch een leuk portfolio te maken zijn. Ik ga een visagiste mailen, die ik via via weer ken. Kijken of die nog wat fotografiewerk nodig heeft om portfolio af te maken. Werkt 2 kanten op. En hopelijk kan ik daarmee ook wat gaan bijklussen als 'betaalde hobby'
Dus als iemand nog een gewillige model weet in de buurten van zeeland? Graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen