maandag 21 september 2009

Update, bezigheid.

Nouja!
Dacht ik lekker op tijd te zijn met de site te updaten. Heb ik weer ruzie met de host. Krijg ik weer die foto's niet online. En dan ook door m'n eigen fout, nog even geen nieuwe foto's. Dus straks maar weer nieuwe plaatjes schieten en dan maar weer even een update doen.


En ik heb nu al beetje spijt van m'n keuze voor een grote plaid/sprei. Het gaat wel heel gaaf en leuk worden. Maar ik moet wel 56 blokken van 34 bij 34 knippen. En das is nog us ff werk. Zit nu op 24 en m'n verschillende bij elkaar passende stofjes zijn nu op. En ga ik even door de voorraad van moeders heen.
Maar hiermee bereik ik wel een groot doel: veel stof op. En dan ook echt veel. Voor een plaid/sprei van 2,10 bij 2,40 heb ik toch echt veel stof nodig. En gaat het vrij snel op. Ik heb nu 3 stoffen opgemaakt, zodat ik nog enkel kleine stukjes over heb. Hoogstens genoeg voor een klein zakje of een paar slofjes.

Daarbij nog een tas breien om te vilten. Want dat wil ik al een tijdje proberen en heb eindelijk leuke wol gevonden die ik ook kan vilten. Alleen nog even vinden waar ik die nu goedkoper kan krijg en of dat kan. Want de prijs viel me ontzettend mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen