vrijdag 18 september 2009

Update Mondays.

Mijn beslissing om maar gewoon wekelijks de shop te updaten, is voor mezelf een hele fijne geweest. Het heeft wat rustigers. Geen gestress meer over dat het zo snel mogelijk allemaal op de site moet, maar netjes gepland 1 dag per week voor de updates.
Tenzij ik natuurlijk zoiets geweldigs heb gemaakt dat het er gelijk opgezet moet worden.


Maar komende maandag komt er ook een update aan. Een wat grotere dan vorige keer.
Omdat ik nu eindelijk door alle foto's heen gezocht heb, die ik al had, heb ik nu 4 dingen klaar om er zo op te zetten. Daarbij moeten er nog foto's gemaakt worden van ik denk stuk of 4/5 nieuwe dingen. Wat ik vandaag ga doen, met dit mooie weer.

Maandag komen eindelijk de aardbeien online. Na heel veel gezoek en gepas en gemeet, heb ik er nog wat bij kunnen maken en nu is de pot bijna vol. Dus die komt online.

En deze gebreide 'laarsjes'. Vind ze al lekker winterachtig aandoen.

En deze lollige slofjes. Superwarm door lekker fleece aan de binnenkant.

En omdat het toch wel het leukste is om te maken, komen er weer knuffels bij. Een giraffe en 3 muisjes(niet van mijn hand, maar wel geweldig leuk).



Daarbij moet ik zeggen, ik ben nu al aan het plannen wat er in de update van de week erna moet komen. Dus wat ik komende week moet gaan maken/fotograferen.
En dat alles met een gigantische storm in m'n kop.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen