donderdag 24 september 2009

Vandaag lekker dagje ikea gedaan. Stond in de planning, maar allen ik ging nu wel mee.
En doordat vaderlief naar huis gestuurd werd bij z'n werk (jij hebt heus wel iets beters te doen nu!) was het heel handig met 2 auto's.
We gingen voor:
- deel van de kast voor de werkkamer
- boord voor m'n kastje (dat ik vorige keer vergeten was)
- misschien wat leuke stofjes voor m'n plaid

we kwamen terug met:
- 2 delen van de kast voor de werkkamer
- boord voor m'n kastje
- zak met stofrestjes (voor 5 euro en heb er al 6 blokken van geknipt)
- 2 grote fleecedekens voor de achterkant van m'n plaid
- een nieuwe kledingkast voor mij (MET DEURTJES!!)
- een wasrek voor m'n lieve oma die dan niet meer steeds boven dur hoofd hoeft te klieren.

En zoals altijd wel meer dan gepland.
Mijn kast was niet ingepland, maar mijn huidige lieve ikea kledingkast valt van ellende bijna uit elkaar. Hij staat er nu 4 jaar en is 4 jaar lang knap mishandeld.
Hij heeft moet leren leven met verstoppende kinderen, slaperig kind dat consequent op het gordijn ging staan (wat er zit in plaats van deurtjes), veel te vol gestouwd met allerhande dingen behalve kleding (spiegel, dozen met vanalles, schoenen)
En nu krijg ik een mooie nieuwe kast, van dezelfde serie, maar dan met 2 kleine deurtjes, zodat ik ze wel kan opendoen. (ik heb tussen m'n bed en m'n kledingkast cm of 60 over)


En ondertussen maar hopen op bericht van de IB-groep. Kijken of ik misschien in aanmerking kom voor studiefinanciering om zo een opleiding thuis te kunnen doen. Dan heb ik ineens weer geen geduld mee....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen