zondag 27 september 2009

Vlugge update

gelukkig heb ik m'n update voor morgen al voorbereid.
Nu kan ik ineens bij een bekende mee de studio in. En dan zou ik zomaar ineens kunnen oefenen met fotograferen bij studiolicht. Dik spannend, want hoewel ik dat bij m'n cursus wel gedaan heb, is dit toch net helemaal anders.

Dus gooi ik straks even snel de update er al op, dan issie zeker op tijd.

Met daarbij weinig naaisels, maar dit keer leuke schilders.
Die stonden hier al een tijdje op een nieuw huisje te wachten, dus moeten ze ook maar echt eens online.

Deze was deel van de vorige update, maar bovenal mijn favoriet.
En deze week komt onder andere deze er bij:

De schilderijtjes kosten maar €3,50, omdat ze nu toch wel echt eens aan een ander en liefhebbend huisje toe zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen