vrijdag 18 september 2009

werklozigheid

Soms he, soms word ik overal moe van. Is alles wel teveel.
Zo ook vandaag. Zit ik net lekker even een update voor te bereiden en tussendoor voor de 'grap' maar weer eens over vacaturesites aan het huppelen, komt moeders ineens met een hele preek over vanalles en nog wat. Dat ik nou toch eens moet gaan werken en niet alleen maar zitten wachten tot er vanzelf iets komt.

En toen kon ik d'r hoofd wel door de muur rammen. Hoewel de sfeer nu toch al niet 100 is, was dat echt teveel. Niemand schijnt door te hebben dat ik me helemaal debiel solliciteer. Zeker 5 tot keer PER WEEK! En tot op heden nog altijd weinig succes. Ook de 4 uitzendbureaus doen weinig nuttigs.
Overal ben ik: te oud, te jong, te weinig ervaring....
Er is altijd wat. Zo hoorde ik deze week dat ik niet op gesprek mocht komen omdat ik niet flexibel genoeg zou zijn. Omdat ik een kind heb. En dat zou een risico zijn.

Zou toch echt aan jezelf gaan twijfelen. Dat er iets mis is met mij. Ik doe echt heeeel erg m'n best voor werk. Ben totaal niet kieskeurig qua werk of hoeveel uur. Alles is al goed. En dan toch lukt het niet. Ergens gaat er iets niet goed, maar waar???

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen