maandag 19 oktober 2009

30 rupsen (ruspen?)


Vandaag heel hard gewerkt. Vandaag welgeteld stukjes geknipt voor 20 kleine balletjes. Die worden uiteindelijk kleine rupsjes. 1 is er al helemaal klaar. Nu nog zo'n 29 meer.
Het is even werk in zo'n 2,5 week tijd. En dan ook nog met een weekje vakantie erbij. Maar ik vind dat het gaat lukken. Ik kan in principe per dag zeker rupsje of 6/7 maken als ik de hele dag de tijd heb.
Dus even een goede planning gemaakt. En uitgerekend wat ik nu allemaal nodig heb. Komt neer op: 540 stukjes stof, zo'n 500gr vulling, 60 stukjes dubbel klittenband en vooral: veel geduld en hard werken.

Maar ik heb er zin in. Het gaat sneller dan ik dacht en het resultaat was eigelijk lolliger dan ik verwachte. Nu nog even een goede foto van nummer 1 (nummer 2 ligt nog ongevuld te wachten)
Dus vandaag 2 rupsjes gemaakt en dat met een 'ziek' ventje thuis. Hij heeft wel de hele middag in bed gelegen. Dus dat hielp. Maar als hij nu goed slaapt dan ist morgen al vrijwel over en gaat hij lekker naar school en naar oma. Dus heb ik de hele dag de tijd. Geen boodschappen nodig, enkel de was doen en klein beetje poetsen.
De planning voor morgen: 12 bolletjes netjes af en opgevuld, klaar om rups te worden

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen