donderdag 8 oktober 2009

bloembollen, ibgroep en was

Zowaar had ik weer een lijstje in m'n hoofd voor wat er deze week af moest
Nu ben ik bijna klaar en moet ik nog wel strijken vanavond (ja kinders willen ook schone broeken)
Maar de bollen zitten eindelijk in de bak en dus hebben we straks van februari tot augustus/september bloemen in de bak, zonder allemaal gedoe met plantjes hier en daar.
En inmiddels eindelijk m'n nieuwe studie geregeld. Na half nuttig mailtje van de IBgroep en telefoontje naar de NTI, toch alles nu maar gewoon geregeld en dan zien we wel weer.
En ik ben zo blij met beter en zonniger weer. Behalve dat ik toch afgelopen jaren last heb van winterdipjes, is het nu meer praktisch. want afgelopen dagen wilde de was toch echt niet droog worden. En vanaf nu geen mogelijkheid meer om het toch binnen te zetten als het te erg gaat regenen...
Dus zoveel mogelijk was wegwerken en dan maar weer strijken

ik hou niet van strijken. Niet zozeer het strijken zelf, maar dat lange staan steeds. Dus ik strijk meestal in stukjes. Steeds half uur/ 45 minuten.
Daarbij moet ik zeggen: ik strijk echt debiel. Ben zeker met spijkerbroeken een ongeloofelijke zeikerd als het gaat om strijken. Dus gaat het niet zo snel allemaal.
En gelukkig kan alles lekker terwijl ik ook tv kan kijken.


En inmiddels is moeders dus ook weer thuis en moet ik zorgen dat m'n Kleine vent straks niet van plan is om oma te gaan bespringen. Gisteren moestie ineens heel erg huilen. Hij miste oma heel erg en hij vond het zo erg dat ze in dat enge ziekenhuis moest blijven terwijl wij gewoon naar huis konden. Gelukkig voor hem zag alles er eigelijk vrij normaal uit en was het uitzicht met in de verte voorbij varende boten toch ook wel heel mooi.
Maar oma is nu weer thuis en gaan we allemaal heel lief zijn voor oma.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen