zaterdag 17 oktober 2009

De kleuren van de herfst

Ik heb eindelijk een plaatje gevonden waar mijn idee voor de kleuren van m'n Elf Fantasy outfit vandaan gaan komen. De kleuren passen bij het plaatje in m'n hoofd:

Rood, oranje, geel en groen, bruin en ook nog donkerpaars. Ik vind de kleuren zo mooi. Helaas is er hier weinig herst in die kleuren te vinden.
En nu is het alleen nog beslissen wat voor soort corset/bodice het gaat worden. Ik heb wel iets gevonden wat ik mooi vind (en ik ook zelf zou willen dragen), maar ik kan tot op heden nergens een goed patroon vinden, zoals ik het in m'n hoofd heb. Maar heb wel bij een redelijk aantal voorbeelden gezien hoeveel stof er in gaat zitten. Komt dus helemaal goed.

Plaatje gaat mee naar het stoffenspektakel en lijstje met hoeveelheden. Dan koop ik zo in 1 keer m'n hele kostuum bij elkaar. En nog extra.

1 opmerking:

  1. hoi lotte
    ik heb je zojuist het honest scrap award gegeven via mijn blog.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen